Bloggen vaknar ur sitt ide

Jag har nu bestämt mig för att bloggen ska få fortsätta. Men det blir i mindre skala än tidigare.

Jag har inte varit inne på den mer än kanske ett par gånger sen säsongen 2015 tog slut i.o.m. Abu Dhabis GP. Men idag var jag det och såg att bloggen har dagliga besök. Jag ser det som att det finns efterfrågan. Så det är Ni läsare som får mig att fortsätta!

Det kommer ändå att bli i mindre skala än tidigare. I det här skedet tror jag inte det kommer att bli någon rapportering direkt efter loppen. Inte heller så mycket statistik, resultat och annat liknande. Om det kommer senare är en annan sak, inget är hugget i sten, men till en början blir det mera minimalistiskt.

Det är en vecka kvar till säsongstarten i Melbourne och åtminstone jag väntar enormt på det. En spännande F1-säsong 2016 önskar jag Er alla!!

 

2 comments on “Bloggen vaknar ur sitt ide

Kommentera

