Om bloggens framtid

Nu är säsongen 2015 över och bloggen kommer att gå i ”vinteride”. Som du kanske har märkt har den heller inte blivit uppdaterad så ofta på senare tid. Anledningen är att bloggen tar mer än den ger, både tid och energi. Om den vaknar ur sitt ide, eller om den dör där vet jag inte ännu. Det får tiden utvisa. Den kommer ändå tillsvidare att stå kvar som den är nu. Blir det någon förändring på den punkten kommer jag nog att meddela.

Facebook-sidan och Twitter-kontot kommer att stå kvar, och där kommer det uppdateringar i den mån det händer något intressant under vintern.

 

4 comments on “Om bloggens framtid

  1. Hej Anders, uppskattar bloggen men förstår att den tar mycket tid. Stor cred ska du ha för flera bra inlägg du gjort. 🙂

    Ses på Facebook!

    Gilla

  2. vi är tacksamma Anders för den tiden som du lagt på för att hålla oss uppdaterade.
    Jag förstår inte varför intresset och kommentarer är för få i bloggen.
    Alla har inte tur, jag designar och bygger modellbilar i aluminium i skala 1/10 och lägger alla bilder på Youtube , men tyvärr har några få tittare. Vissa har tur andra inte .
    Ha tålamod Andres, tummen upp för bloggen

    Gilla

    • Ja, vet inte om det hänger på tur eller något annat, men intresset verkar inte vara så stort.
      Ska kolla ”dig” på YouTube. 🙂
      (Jag var bortrest i veckan så jag hann inte svara förrän nu.)

      Gilla

Kommentera

